تصاویر جدید سریال ویچر و اعلام حضور رنفری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاویر جدید سریال ویچر و اعلام حضور رنفری
نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1399
بازدید : 116
نویسنده : Mumbai Rockers

در تصاویر جدید منتشر شده از سریال The Witcher شاهد تلاش گرالت با بازی هنری کویل برای متوقف کردن رنفری با بازی اما اپلتون، هستیم و در دیگر تصاویر نیز سیری با بازی فریا آلن و ینیفر با بازی آنیا چالوترا، دیده می‌شوند. در یک تصویر ینیفر در حال دفاع از یک زن و کودک قابل مشاهده است و در یک تصویر نیز شاهد پشت صحنه فیلمبرداری سریال ویچر در بیابان هستیم.

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، اما اپلتون، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد. همچنین طی روزهای گذشته نیز تصاویر جدیدی از این سریال فانتزی منتشر شده که شما در اینجا و اینجا می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

ضمنا از هم‌ اکنون صحبت در مورد تمدید سریال The Witcher برای فصل دوم نیز شنیده می‌شود که هنوز نتفلیکس واکنش رسمی به این موضوع نداشته است. پیش از این هیسریش وعده داده بود که این سریال ممکن است تا ۷ فصل نیز ساخته و منتشر شود. فصل اول سریال ویچر براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish در ۸ قسمت تولید شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار سینمای جهان , ,
:: برچسب‌ها: The Witcher, Netflix, Geralt Rivia, Henry Cavill ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: